“Mensen willen niet in een leasekeurslijf worden gedwongen”

maandag 6 juli, 2015

Minder kosten, meer vrijheid voor de werknemers en meer alternatieve mobiliteitsvormen. Zo luidt de uitdaging van menig leasemaatschappij, maar bij ALD Automotive was dit echt een vraag van een bestaande klant (IT bedrijf Conclusion). Er rolde uiteindelijk een product uit voort dat een fraai staaltje van co-creatie mag worden genoemd: ALD choice. Jeroen Kruisweg over zijn ‘mooiste deal ooit’.

Jeroen Kruisweg: "mooiste deal ooit"

Jeroen Kruisweg: “mooiste deal ooit”

De introductie van ALD choice vond plaats tijdens de AutoRAI 2015 afgelopen april. Niet het geringste platform om een nieuw product te lanceren. Maar Kruisweg en zijn collega’s zijn dan ook trots op ‘deze deal’. Het herbergt voor hen de kern waar het om leasing om draait: als netwerkorganisatie de beste mobiliteitsoplossing vinden voor je klant. “Je kan leasing als plat product aanbieden; dan draait het voornamelijk om de prijs. Ook wij, met een wereldwijde vloot van ruim 1,3 miljoen auto’s, kunnen prima mee in die prijsdruk. Maar onze klanten kiezen ALD Automotive vanwege onze toegevoegde waarde. Mobiliteitsproducten inzetten om bijvoorbeeld je werknemers een aantrekkelijker arbeidsvoorwaardenpakket te geven. Met meer vrijheid in de keuze van vervoermiddelen”, aldus Kruisweg.

Lees verder in onze rubriek achtergrondartikelen

 

Categorie: Geen categorie

Gerelateerd achtergrond-artikel