James Auto Service komt met uniform aanvraagsysteem

dinsdag 6 juni, 2017

In samenwerking met Sator Holding heeft James Auto Service het uniforme ROB aanvraagsysteem voor werkopdrachten en verhuuraanvragen naar de leasemaatschappij ontwikkeld. De financiële afhandeling is centraal geregeld en de klant heeft eerder zijn auto retour. 

Wijkje Stegen is als marketeer van start gegaan om de concurrentiepositie van van James blijvend te versterken

Medio mei hebben de JAMES Auto Service vestigingen het uniforme ROB aanvraagsysteem in gebruik genomen. Een JAMES vestiging kan door dit systeem toestemming vragen voor reparatie, onderhoud, banden en/of het leveren van een vervangende auto. De vestiging kan snel en eenvoudig de werkorders en facturering afhandelen in zijn softwarepakket. Akkoordaanvragen worden daarna geheel of gedeeltelijk automatisch afgehandeld. De leasemaatschappij kan online reageren om de akkoordaanvraag verder af te handelen. “De vestiging ontvangt sneller akkoord, de processen werken efficiënter en daardoor is de auto sneller gereed”, aldus Denis van Altena, directeur JAMES Auto Service.

Om de ondernemers en vestigingen van JAMES Auto Service te ondersteunen is de intranet omgeving, MijnJAS, ontwikkeld. In deze intranet omgeving kunnen de vestigingen 24/7 alles vinden over de formule, de prijsafspraken, de samenwerkingen, marketing tips en tools en nog veel meer. Ook worden de vestigingen ondersteund door een nieuwe marketing-kracht. Zij zal werken aan de naamsbekendheid en de merkbeleving van JAMES Auto Service.

Categorie: Geen

Gerelateerde achtergrond-artikelen