Structureel meer business met data
maandag 22 augustus, 2022De meeste organisaties missen 30 procent van hun doelgroep in hun CRM-systeem, is de ervaring van Smart Profile. Bedrijven komen daar snel genoeg achter als ze hun bestaande bestand toetsen aan dat van Smart Profile.
Toch krijgt Boons regelmatig van prospects te horen dat ze een goed overzicht hebben van hun doelmarkt. “Dat horen we maar al te vaak. Maar zijn het de mensen die je al kent, of zijn het de mensen die niet in je database staan, maar die je wel wilt benaderen? En waarom werken sommige sales- of marketingactiviteiten wel, terwijl andere falen? Vanuit onze ruim 25 jaar ervaring met het opbouwen en onderhouden van bedrijfsgegevens of bedrijfsdata in de Benelux weten we bedrijven daar perfect bij te helpen. We bieden namelijk niet alleen verdiepende inzichten in de voor jou relevante bedrijven en organisaties, we zijn ook in staat om inzicht te geven wat er speelt binnen die organisatie en markt.” De data van Smart Profile reikt van de grootte van het bedrijf en de groepsstructuur tot aan contactgegevens (DMU). Naast deze bedrijfsgegevens zijn er verdiepende inzichten zoals gebruikte hardware en software, het wagenpark en het aantal laadpalen. Boons: “Vanuit deze data maken we inzichtelijk waar de kansen liggen. Daarbij gaan we voor kwaliteit. We bieden alleen die locaties en organisaties die echt relevant zijn. Bovendien valideren we die data via diverse bronnen waaronder telefonische interviews.”
Categorie: Data / adressen



