Klant Contact Center spil in web ASN
dinsdag 22 december, 2015ASN is een Europees opererende franchiseformule in autoschadeherstel, met een landelijk netwerk in Nederland van in totaal 83 vestigingen. ASN is partner voor verzekeraars, volmachten, leasemaatschappijen, fleetowners en dealerorganisaties.
Spil in het web is het Klant Contact Center (KCC). Daar worden de schadedossiers aangemaakt in het eigen centrale automatiseringsplatform en plannen de medewerkers afspraken met de klant voor een bezoek aan een ASN-vestiging, dichtbij huis of het werk. De dienstverlening kan ook gelabeld worden aangeboden; de medewerkers nemen dan de telefoon op onder de naam van de opdrachtgever. In één telefoongesprek kan er een afspraak worden ingepland worden qua vestiging, datum en tijdstip, vervangend vervoer of andere aanvullende wensen. Dit levert besparingen op aan de kant van de opdrachtgever en draagt bij aan een hogere klanttevredenheid.
Categorie: Reparatie Onderhoud Banden (ROB)