inTrust onderdeel van wereldwijde Cunningham Lindsey

maandag 15 februari, 2016

inTrust maakt deel uit van het wereldwijd actieve expertise- en claimsmanagementbedrijf Cunninham Lindsey. De naam inTrust bestaat sinds mei 2015, daarvoor was het bedrijf actief onder de naam Clare | Claims en Regres. De naamswijziging is het gevolg van de wereldwijde bundeling van krachten van alle zogenaamde Third Party Administration (TPA) services van moeder Cunningham Lindsey.

De samenvoeging van diverse ‘best practices’ leidt volgens Cunningham Lindsey tot een nog verdergaande focus op het ‘leveren van toegevoegde waarde’ voor klanten. inTrust kent negen internationale kenniscentra en is op elk continent vertegenwoordigd. Het is specialist in dienstverlening op het gebied van de registratie, behandeling en het verhalen van cascoschades op het gebied van motorvoertuigen. Het kan de complete schaderegeling verzorgen, van melding tot en met betaling en het eventuele regres, het verhalen van schade op derde partijen. Naast het verhalen van schades, kunnen bedrijven er ook terecht voor het inhoudelijk behandelen van WA-claims, het beheer van niet verzekerde retenties en loonregres. Waarbij er dus ook over ’s langs grenzen heen wordt gekeken. Het voor de zomer opgerichte customer contact center, gevestigd in Nederland, heeft nu al een capaciteit van rond de 70.000 inkomende calls per jaar.

Categorie: Verzekeringen
Labels: inTrust

Gerelateerd achtergrond-artikel