“Zonder efficiencyslag blijft private lease magere business”
woensdag 21 maart, 2018Marketing automation, klant- en contractbeheer, klachtenmanagement … een goed CRM-pakket ondersteunt tegenwoordig de hele customer journey van een klant. Eigenlijk onmisbaar voor leasemaatschappijen die bijvoorbeeld willen groeien in private lease, stelt Bert Klomphaar van ALL-CRM, leverancier van SuperOffice. Zonder efficiencyslag blijft private lease een magere business.
Misschien zou je het wel willen: iedere private leaseklant twee uur te woord staan tijdens het afwikkelen van een contract. Of helpen bij het koppelen van de iPhone met de auto. “Met een wagenparkbeheerder met een vloot van 60 auto’s ga je gerust om de tafel zitten om in een persoonlijk gesprek verschillende zaken door te nemen. Heb je een private leasevloot, waarbij iedere berijder dus klant is, kan dat natuurlijk niet. Tegelijkertijd wil je ook die klant tevreden houden, je wilt hem niet verliezen. Hoe ga je daarmee om? Om al die verschillende kanalen optimaal te bedienen is bij menig leasemaatschappijen of dealerholding een flinke worsteling.”
Lees verder in onze rubriek Uitgelicht!
Categorie: Geen



