Radiuz en XXImo verder onder de merknaam XXImo

dinsdag 9 maart, 2021

De merknaam Radiuz verdwijnt van de markt nadat het afgelopen zomer is gefuseerd met XXImo. Die laatste partij was al actief in de Benelux, Duitsland en Frankrijk en past dan ook beter bij de plannen om Europees marktleider te worden.

Het nieuwe XXImo geeft werkgevers alle digitale tools in handen om een aantrekkelijk en duurzaam mobiliteitsbeleid vorm te geven; van vele vormen van mobiliteitsbudgetten, cafetariaplannen, onkostenverwerking tot thuiswerkvergoedingen. Een markt die in korte tijd is geëvolueerd van een push naar een pull markt, zoals CEO Patrick Bunnik al eerder tegenover TrendsinAutoleasing zei.

XXImo, actief in de Benelux, Duitsland en Frankrijk, heeft bovendien grote internationale groeiambities en wil Europees marktleider worden in plannen, veilig contactloos betalen en volledig digitaal administratief verwerken van zakelijke mobiliteit.

Visa-mogelijkheden

Bunnik: “We zijn de beide platformen en services aan het combineren en nemen daarbij het beste van beide werelden: van XXImo de innovatieve en veilige Visa-mogelijkheden voor eenvoudig toegang tot en betalen van álle mobiliteit in Europa, en het intelligente beheerportal van Radiuz waarmee werkgevers volledige grip hebben op het mobiliteitsbeleid en werknemers keuzevrijheid hebben. Vol vertrouwen gaan we dan ook onder de merknaam XXImo samen de toekomst in.”

Volgens Michel Cornelissen, lid van het Raad van bestuur en CFO van AutoBinck Group, is COVID-19 een katalysator gebleken om veranderingen te versnellen. “De nieuwe realiteit in zakelijke mobiliteit is vooral flexibel, duurzaam, persoonlijk, digitaal en simpel in gebruik. Bij AutoBinck hebben we daarin de afgelopen jaren flink geïnvesteerd. Wij staan volledig achter de nieuwe strategie van XXImo en ondersteunen het team zo veel mogelijk.”

Categorie: Brandstof- & mobiliteitskaarten
Labels: Radiuz, XXImo