ALMN rondt rebranding af

woensdag 13 september, 2023

De rebranding van Autolease Midden Nederland naar ALMN is eind vorig jaar van start gegaan. Nu zijn de laatste onderdelen voorzien van de nieuwe huisstijl: de nieuwe tankpassen, laaddruppels en app van MultiTankcard.

Die rebranding was nodig, zegt Bas van Vliet, directeur ALMN. Niet alleen om bij de tijd te blijven, maar ook omdat zakelijke en private lease gezamenlijk onder één naam te brengen. “ALMN. Korter en krachtiger, met één overkoepelende uitstraling. Vanuit de Betuwe bedienen wij heel Nederland”, aldus Van Vliet.

De vloot telt zo’n 6.000 voertuigen van alle denkbare merken. Naast personen- en bedrijfsauto’s biedt ALMN diverse andere mobiliteitsoplossingen: van leasefiets tot mobiliteitspas, en van shortlease tot deelauto. Sinds vorig jaar juni is er de samenwerking met MultiTankcard dat alle transacties op het gebied van mobiliteit voor de klanten van ALMN autoriseert, verwerkt en factureert. Dus niet alleen voor de auto, maar bijvoorbeeld ook voor het OV.

Ook het tanken en laden in heel Europa, parkeren, de wasstraat en autovloeistoffen vallen onder de dienstverlening. Hiermee hebben alle berijders van ALMN onder meer inzicht in de gemaakte brandstof- of laadkosten, de dichtstbijzijnde tank- en laadpaallocaties en de mogelijkheid om te declareren of de pas tijdelijk te blokkeren bij diefstal of verlies. Voor ALMN is MultiTankcard een belangrijk onderdeel in de dienstverlening, benadrukt Van Vliet: “Het zorgt voor een zorgeloze ervaring bij de berijders én wagenparkbeheerders. Daarnaast biedt het kansen wat betreft optimalisatie van de mobiliteitskosten van onze klanten.”

Categorie: Marktcijfers / brancheberichten
Labels: ALMN, MultiTankcard