Voorjaarsuitgave ‘Fleet en Lease’ opmerkelijk ‘holistisch’
vrijdag 8 april, 2016Begin mei komt de voorjaarseditie van Management in Fleet en Lease (kortweg: Fleet & Lease) weer uit. Het enige blad dat dankzij onze vaste dataleverancier Fleet Profile terecht komt bij zo’n 20.000 fleetowners van ‘diverse kleur & signatuur’. Rode draad bij deze uitgave? De redactie noteerde opmerkelijk vaak het begrip holistisch.
Naast gedegen onderzoek en relevante ‘fleetcijfers’, onder andere afkomstig van de ‘RDC-engine’ (lees straks het interview over deze dataspecialist!), wil Fleet & Lease vooral ook een platform zijn voor aanbieders van mobiliteitsproducten om hun product, dienst, visie, etc te etaleren. De mobiliteitsmarkt is enorm in beweging: techniek staat op doorbreken (telematica, elektrisch rijden zelfrijdende auto’s), concepten worden volwassen (private lease), de wensen van leaserijders veranderen (mobiliteitsbudget, zelfredzaamheid), etc. Kortom, allemaal ingrediënten voor een spannende mix aan artikelen en onmisbaar leesvoer voor iedereen die met zakelijke mobiliteit te maken heeft.
Inmiddels zijn er de nodige interviews door onze redactie afgenomen. Opmerkelijk detail daarbij: heel veel bedrijven gebruiken de term ‘holistisch’. Ofwel: men kijkt graag naar het geheel, en niet naar de som van de verschillende onderdelen waarvan iets is opgebouwd. Volgens het holisme hangt alles met elkaar samen. Zo’n holistische benadering kan natuurlijk geen kwaad in een sterk fragmentarische markt van mobiliteitsoplossingen.
Heeft u als aanbieder van mobiliteitsproducten ook een holistische benadering? Of op een andere manier een spraakmakende, innovatieve of gewoon goede propositie? Laat het ons weten? Er is nog beperkt ruimte voor adverteerders (bel of mail naar Ferdinand Oldemaat Ferdinand@managementinfleetenlease.nl, tel: 085-76 043 74).
Categorie: Data / adressen




