Met Arval aan de package-deals
zaterdag 12 juli, 2014Arval bestaat 25 jaar en maakt van de gelegenheid gebruik om de boel flink op te schudden. De dienstverlening wordt toegespitst op package-deals, al blijft à la carte ook mogelijk. Op die manier denkt de leasemaatschappij tegemoet te komen aan de nieuwe eisen van organisaties.
Die nieuwe eisen komen volgens Arval voort uit de steeds ingewikkeldere taak van de wagenparkbeheerder (regelgeving, belastingen en technische ontwikkelingen). Uniform gestructureerde producten en diensten in de vorm van package-deals (met de mogelijkheid om meer diensten toe te voegen) moeten helderheid geven. Daarnaast moet het kosten besparen en leasen ook voor de berijder vereenvoudigen. Elke Arval-vestiging stelt eigen pakketten samen op basis van de lokale behoeften.
Ook heeft de leasemaatschappij enkele nieuwe producten toegevoegd, zoals Arval Mid-Term Rental. Eerder was de long-term variant geïntroduceerd. Mid-term moet meer aansluiten bij de behoefte aan meer flexibiliteit van organisaties (piekperiodes, seizoensactiviteiten, proefperiodes, etc.). Auto’s zijn te leasen voor een periode van 1 tot 24 maanden zonder levertijd.
De Arval Group is actief in 25 landen en heeft een wagenpark van zo’n 700.000 voertuigen. De groep heeft 4000 medewerkers in dienst.




