“Wij willen de airbnb worden van de onderhoudsmarkt”
woensdag 1 november, 2017De ontwikkelingen die op de onderhoudsbranche afkomen – denk alleen al aan elektrische mobiliteit en autonome voertuigen – zijn gigantisch. Voor JAMES Auto Service reden vol in te zetten op nieuwe concepten (private lease, deelauto’s) en nieuwe doelgroepen (coöperaties, kleinere fleetowners). Waarbij het nieuwe platform ‘JAMES helpt’ moet uitgroeien tot de airbnb van de onderhoudsmarkt.
Sinds de verzelfstandiging van James in 2014 bouwt de universele onderhoudsketen weer flink aan de weg. Dit jaar moet het aantal vestigingen groeien van de huidige zeventig naar tegen de 80. Daarmee is dan een landelijke dekking voor de grote fleetowners en leasemaatschappijen gegarandeerd. James doet zo’n beetje zaken met alle leasemaatschappijen, vertelt Denis van Altena van James. “Waarbij je je tegenwoordig niet meer onderscheidt op prijs – die is zo’n beetje overal hetzelfde – maar puur op dienstverlening.”
Lees verder in onze rubriek Uitgelicht!
Categorie: Geen



